loading...
فوتبال فارسی │ خبرگزاری فوتبال اروپا
ali_bs بازدید : 140 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

فوتبال فارسی:وقتی از کریم بنزما در مصاحبه روز گذشته با BWIN، در مورد مثلث هجومی رئال سوالی پرسیده شد، او اینگونه پاسخ داد:" ما در حمله با یکدیگر متحد هستیم و البته در دفاع نیز مشارکت می کنیم.برخی بازی ها ممکن است ما موفق به گلزنی نشویم اما هرگز از دخالت در کارهای دفاعی غافل نمی شویم."
مثلث تهاجمی رئال فردا برای اولین بار مقابل مثلث تهاجمی بارسلونا قرار می گیرد. در بازی رفت که رئال 3-1 پیروز شد، گرت بیل غایب بزرگ بازی بود. حال بد نیست نگاهی بندازیم به عملکرد مثلث هجومی رئال و بارسا در کارهای دفاعی.

آنچلوتی را متهم می کنند به اینکه در بازی های اخیر رئال و با حضور مثلث BBC، این تیم از توازن لازم بین خطوطش برخوردار نیست و بخصوص رونالدو، بنزما و بیل، در کارهای دفاعی چندان موثر عمل نمی کنند. این سه بازیکن، طبق آمار، هر 49 دقیقه یک بار توپگیری می کنند در حالیکه مسی، سوارز و نیمار، هر 32 دقیقه یک توپ را از اختیار حریف خارج می سازند.
مقایسه رونالدو و مسی در توپگیری نیز در نوع خود جالب توجه است. رونالدو هر 85 دقیقه و مسی هر 32 دقیقه یک توپ ربایی انجام می دهند که این نشان از دخالت موثرتر و بیشتر مسی در کارهای دفاعی تیمش دارد.

مثلث BBC رئال، 55 گل از 77 گل رئال تا بدینجای لالیگا را به ثمر رسانده اند در حالیکه این آمار در بارسا 56 گل از 78 گل است. مثلث MSN بارسا، عملکرد مشابهی در زمینه گلزنی با مثلث BBC رئال دارد (71 درصد گل های تیمشان را به ثمر رسانده اند)؛ با این تفاوت که بیل، بنزما و رونالدو، در مجموع 773 دقیقه بیشتر از مسی، سوارز و نیمار بازی کرده اند. (سوارز تا 25 اکتبر از حضور در میادین محروم بود.)مثلث بارسا فاصله 14 گله خود با مثلث رئال را در سال جدید میلادی به لطف درخشش مسی جبران کرد.

اگر بخواهیم آمار گلزنی این دو مثلث در همه رقابت ها را لحاظ کنیم، مثلث MSN بارسا با 82 گل بالاتر از مثلث BBC رئال که 77 گل زده قرار می گیرد. در سال جدید میلادی، این آمار 32 به 21 به نفع مثلث بارسلوناست. با توجه به همه این آمار و ارقام، شما فردا روی کدام مثلث برای گلزنی شرط می بندید؟

 

ali_bs بازدید : 102 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (1)

فوتبال فارسی:رئال مجبور خواهد بود تا از فرم فعلی خود خارج شود و به کلاس واقعی خود برگردد . کلاسی که به آن ها کمک کرد تا بازی رفت را در برنابئو با نتیجه ی 3 بر 1 پیروز شوند . اگر این اتفاق بیفتد ، رئال میتواند با دابل کردن بارسا و قهرمانی لالیگا فصلی به یاد ماندنی را رقم بزند .

اگر رئال با فرم فعلی خود مقابل بارسا ظاهر شود ، هیچ بعید نخواهد بود که تیم لوئیز انریکه از این فرصت به نحو احسن استفاده کند و با پیروزی اختلاف خود را با تیم دوم جدول به 4 امتیاز برساند . برخلاف رئال ، در چند ماه گذشته بارسا روند رو به رشدی داشته و خوب هم نتیجه گرفته است . بارسا در فاصله ی 3 هفته اختلاف 4 امتیازی با رئال را به 1 امتیاز اختلاف رساند .

ماه گذشته در شرایطی که رئال دو بر صفر مقابل الچه پیروز شده بود ، بارسا با یک باخت شوکه کننده ی خانگی مقابل مالاگا متوقف شده بود . آنچلوتی و شاگردانش با اختلاف 4 امتیازی حاشیه ی امنی برای خود تدارک دیده بودند و حتی با شکست در ال کلاسیکوی برگشت ، لالیگا در دستان آن ها بود . اما حالا در 3 بازی اخیر لالیگایی رئال از 9 امتیاز ممکن 4 امتیاز را کسب کرده . شکست در بازی با بارسا برای رئال به منزله ی از دست دادن یک جام دیگر خواهد بود . پس از شکست مقابل مالاگا ، شاگردان انریکه در هر 5 بازی در تمامی مسابقات پیروز شده اند .

بازی یکشنبه برای رئال حکم مرگ و زندگی است . رئال میتواند با پیروزی مقابل بارسا همه ی ناکامی های اخیرش را فراموش کند . هرچند رئال از انگیزه ی بالایی برخوردار است ولی فشار و استرس بیشتر روی رئال است . این مهم برای آنچلوتی ، رونالدو ، بیل و پرز نیز صدق میکند . این بازی میتواند سکوی پرشی برای اوج گرفتن این 4 تن باشد یا حتی باتلاقی باشد که این 4 نفر در آن فرو روند .

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ali_bs بازدید : 66 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

فوتبال فارسی:شکودران مصطفی، مدافع آلمانی والنسیا، معتقد است مقایسه بین مسی و رونالدو، مانند مقایسه ماشین های ‏فراری و لامبورگینی است.


مصطفی که تابستان گذشته از سمپدوریا به والنسیا پیوست، این فصل مقابل هر ‏دو فوق ستاره فوتبال دنیا بازی کرده و تفاوت زیادی بین آنها نمی بیند.‏
او به کیکر گفت:" مقایسه این دو مانند مقایسه فراری و لامبورگینی است. اگر به رونالدو کمی فضا بدهید، ‏تیم شما را ناکار می کند. مسی هم با اندکی فضا می تواند موقعیت سازی کند. ‏
دیدار ال کلاسیکو این هفته شانه به شانه است و شانس هیچ یک از دو تیم بیشتر نیست."‏
مصطفی همچنین از حضورش در لالیگا ابراز خشنودی کرد و گفت:" انتقال من از سمپدوریا به والنسیا ‏درست برنامه ریزی شده بود. من با رضایت خاطر به اسپانیا آمدم. تلاش کردم بهترین نمایش ها را ارائه ‏بدهم و اگر به تیم ملی آلمان دعوت شوم، پاداش فوق العاده ای دریافت خواهم کرد."‏


ADMIN بازدید : 74 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

فوتبال فارسی : احمدرضا عابدزاده دروازه بان محبوب سابق تیم ملی کشورمان و باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی ویژه نوروزی با طرفداری، درمورد سال 93 و اتفاقات آن، صحبت‌هایی انجام داد که می توانید در زیر مشاهده کنید:

آقای عابدزاده در ابتدا لطفاً در مورد عید نوروز صحبت کنید:

عید باستانی نوروز برای من پُر از خاطرات شیرین دوران کودکی است، کلاً از همان بچگی علاقه زیادی به نوروز داشتم، چون همیشه از طرف خانواده عیدی خوبی می گرفتم، البته حالا که دیگر کسی نیست به ما عیدی بدهد (می خند).

بهترین خاطره شما در سال 93 چه بود؟

بهترین خاطره من در این سال، بازگشت دوباره به ایران و دیدن خانواده بعد از سالها بود.

بدترین خاطره چطور؟

اتفاقاتی که در باشگاه راه آهن رخ داد و موجب ناکامی این تیم شد.

 

به ادامه مطلب بروید ...

 

ali_bs بازدید : 68 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)
 فوتبال فارسی:سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار تیمش برابر ایبار با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت که در ادامه به نقل از وب سایت AS آن را مرور می کنیم.

آسان بودن جدال برابر ایبار: تمام تمرکز ما بر این مسابقه معطوف شده است. ما به خوبی می دانیم که در استادیوم آن ها شرایط برای مان بسیار دشوار است. آن ها سوای چند نتیجه اخیر فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشته اند. ما به هیچ عنوان دیدار آسانی نخواهیم داشت و برای رسیدن به پیروزی باید به سختی تلاش کنیم.

نبود دو مدافع کناری (آلبا و آلوز) به علت محرومیت: این اتفاقات در رقابت هایی طولانی همچون لالیگا اجتبنا ناپذیر است و از نظر من تیمی می تواند در نهایت به موفقیت برسد که متکی به یازده بازیکن نباشد و بتواند از همه بازیکنان خود برای هر مسابقه استفاده کند.

آیا مایل به تمدید قرارداد دنی آلوز هستید؟ نیازی به پرسیدن نیست. اگر به تعداد بازی های او در این فصل نگاه کنید، پاسخ تان را خواهید یافت. من بازی دنی را واقعا دوست دارم. او در بالاترین سطح ممکن به تمرین پرداخته و با نهایت تلاش برای موفقیت تیم زحمت می کشد.

مشکل تمرکز بازیکنان در آستانه دیدار برابر منچسترسیتی و ال کلاسیکو:اعتقاد دارم که فکر کردن به آن بازی ها از حالا کار عاقلانه ای نیست. تمام حواس من و بازیکنانم به مسابقه برابر ایبار است. ما می توانیم با برتری برابر این تیم به صدرنشینی خود در لیگ ادامه دهیم.


moein بازدید : 75 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

برنده چهار توپ طلا دنیا فصل گذشته در بارسلونا درخشش کافی را نداشت و بدون هیچ عنوان قهرمانی فصل را با آبی اناری ها به پایان رساند و اکنون مدیر اجرایی بارسلونا به این نکته اشاره کرد که افت بدنی مسی در فصل قبل به دلیل خوردن بیش از حد پیتزا بود. وی در این مورد می گوید:

"پیش از آن او در باشگاه غذا می خورد و استراحت می کرد ولی فکر می کنم سال گذشته مسی بیشتر از حد معمول پیتز می خورد."

پیش از این بعد از تساوی 0-0 بارسلونا مقابل مالاگا در سپتامبر، روزنامه ای اسپانیایی به نام Libertad Digital منو غذاهای بازیکنان بارسلونا را پیش از بازی مقابل مالاگا منتشر کرد که نشان می داد مسی قبل از بازی مقابل مالاگا پیتزا پنیری خورده و همین شاید روی آمادگی تاثیر گذاشته است. پس از آن بارها صحبت از رژیم غذایی بازیکنان بارسلونا در روزنامه های اسپانیایی منتشر شد تا اینکه سرانجام رکساچ فاش کرد که سال گذشته مسی بیشتر از حد معمول در وعده های غذایی خود پیتزا می خورد

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت فوتبال فارسی در 6 دی 1393 تاسیس شد . هدف این سایت اطلاع رسانی و پوشش اخبار مهم فوتبال ایران و اروپا می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم اروپایی هستید ؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 740
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 29,438
  • بازدید کلی : 116,863